Disable Preloader
  • ۰۱۱۴۲۱۹۳۸۷۳, شماره مطب ۰۱۱۳۳۳۶۰۲۹۵

  • ادرس: مازندران-قائمشهر-میدان جانبازان کیلومتر دو اتوبان ساری- جنب شرکت فرش ساوین- مرکز نازایی ام البنین (س) ادرس مطب: ساری خیابان رازی - رازی سوم - مجتمع پاستور - طبقه دوم

فریز جنین

فریز جنین

فریز تخمک و فریز جنین ، هرکدام یک فرایند جداگانه هستند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. در گذشته که برای این فرایند تکنولوژی چندان پیشرفته ای نداشتیم، معمولا فریز جنین بهتر از فریز تخمک جواب می داد و لقاح شانس بیشتری برای زنده ماندن داشت.

اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فرایند فریزینگ فلش، این تفاوت از بین رفت و نرخ زنده ماندن هر کدام از آن ها به هم نزدیک شد. حدود 90 درصد از تخمک های فریز شده و 95 درصد از جنین های فریز شده، در این فرایند زنده می مانند.

بسیاری از اشخاص معتقدند که فریز کردن جنین، احتمال بالاتری برای بارداری را نسبت به فریز کردن تخمک دارد. اما این یک مقایسه صحیحی نیست. جدا ازینکه کدام روش را انتخاب می کنید، باید از چند تخمک برای داشتن یک جنین استفاده کنید. ممکن است چنیدین تخمک را فریز کنید و در آینده بخواهید آن ها را بارور کنید و یا ممکن است تخمک ها را بارور کنید، سپس به فریز کردن جنین حاصل بپردازید. اما با این وجود، شانس بارداری با افزایش سن کاهش پیدا می کند.

جستجوی خدمات

دسته بندی ها


تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای خانم دکنر مریم السادات طباطبایی پور محفوظ  می باشد.

harfeakhar ajimaji